Puheenjohtajan palsta

Me kaikki, Pro-liiton eläkeläiset kuulumme, entisinä maksavina jäseninä, eläkeläisjäseninä Proseniorit yhdistykseen ja saamme ajankohtaista tietoa tapahtumista. Pro-liiton lomapaikkoja käyttöömme edulliseen hintaan, pääsemme mukaan yhteisiin tapahtumiin?, saamme tietoa eläkeläisten edunvalvonnasta jne...

Kuopion seudun Seniorikerho Pro:n perustamiskokous pidettiin 3.12. 2007. Jäseniä kerhossamme on vuosittain muuttuva määrä eläkkeellä olevia jäseniä. Senioriyhdistyksen jäsenet voivat halutessaan liittyä paikalliseen kerhoomme.

Kerhomme toiminta alkaa vakiintua.  Pääpaino on yhdessäolo erilaisten tapahtumien, retkien, teatterikäyntien, matkojen yms. puitteissa sekä mahdollisissa muissa, jäseniltä tulleiden toivomusten mukaisissa tapahtumissa.

Kerhon jäsenenä olet mukana kerhomme toiminnassa ja voit osallistua ja vaikuttaa kerhomme yhteisiin tapahtumiin suorittamalla toimintamaksun.  Toimintamaksulla  saat kerhon jäsenetuudet  esim . edullisemman osallistumisen yhteisiin tapahtumiin (pikkujoulut, teatterit jne…).

Keijo Weman kerhon puheenjohtaja

Tehdään hyviä päätöksiä!